4 Mayıs 2011 Çarşamba

NOHUTLU KISIR



MALZEMELER


  • 2 sb haşlanmış nohut

  • 2 sb ince bulgur

  • marul, yeşil soğan, domates, maydanoz(ben koymadım)

  • tuz, kırmızıbiber, sıvı yağ, nar ekşisi, limon suyu

YAPILIŞI


Öncelikle bir gün önceden ıslatılmış nohutları yumuşayana kadar haşlayın. Bulguruda kısır yapar gibi ıslatın. Tüm yeşillikleri ve domatesleri doğrayın ve en sonundada bulgurun sıcaklığı geçtikten sonra tuzunu, baharatlarını, yağını, limon suyunu ve nar ekşisinide ilave edip güzelce karıştırıp servis tabaklarına alabilirsiniz. Tarifimiz bu kadar;) istenirse maydanoz, dereotu ve kornişon turşuda bu salataya yakışacaktır. Salata normal kısıra göre daha lezzetli bence;) hem değişik hem pratik hemde çoook lezzetli;)


Afiyet olsun....

10 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

düşününce nohutu kısıra çok yakıştırdım canım.ellerine sağlık.çok lezzetli görünüyor.öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık olsun :)
kısıra farklı tadlar kazandırmak çok güzel bence:) klasik halinden kurtuluyor böylelikle:)

nesrin dedi ki...

Nohut ilavesi cok güzel bir fikir. Ellerine saglik.

www.sendepisir.com dedi ki...

Kısırı nohutlu hiç duymadım. Sonuçta ikiside faydalı ve besleyici, denemek lazım. Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Kısırı çok severim ama nohutlusunu hiç yemedim.Çok yakışıtığına eminim.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

zeymurancafe dedi ki...

hımm ne güzel düşünmüssün nhut ve bulgur zaten yakısıyorlar emınım lezzetlıdır benımde aklımda farklı bır kısır tarıfı var bakalım bı uygulamaya gecırebılırsem ellerıne sağlık

Unknown dedi ki...

Ne güzel görünüyor..

Ellerine sağlık canım..

Hayatcemresi dedi ki...

Nohut ve kısır güzel bir karışım olmuştur,birbirlerine yakışmışlardır,
eline sağlık,sevgiler...

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık cnm değişik bi tarif olmus..

Unknown dedi ki...

NOHUTUDA KISIRIDA ÇOK SEVERİM KİMBİLİR NE LEZZETLİ OLMUŞTUR İKİSİ BİR ARADA ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLERİMLE..NOHUTUDA KISIRIDA ÇOK SEVERİM KİMBİLİR NE LEZZETLİ OLMUŞTUR İKİSİ BİR ARADA ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLERİMLE..

Blog Widget by LinkWithin