3 Mayıs 2011 Salı

MİNİ PİZZA



MALZEMELER

Hamuru için;


  • 1 sb süt

  • yarım sb sıvı yağ

  • 1 yumurta

  • 1 sb ılık su

  • 1 tk tuz, 1 tk şeker

  • aldığı kadar un

  • 1 paket yaş maya

üzeri için;



  • 1 yk salça (hafif suyla açtırılmış ve 1 yk sıvı yağ ilave edilmiş)

  • 5 tane kabukları soyulmuş ve küçük küçük doğranmış domates

  • 6 tane sivri biber

  • sucuk

  • kaşar rendesi

YAPILIŞI



  • Öncelikle mayayı elinizle ılık suda eritin ve diğer sıvı malzemeleride ilave edip karıştırın.

  • Unu yavaş yavaş ilave edip tuzunu ve şekerinide koyup yumuşak bir hamur yoğurun.

  • Yarım saat mayalandıktan sonra ceviz büyüklüğünde toplar alıp elinizle ortasını çukur yapıp tepsiye dizin(elinizi azıcık sıvı yağa değdirirseniz hamu yapışmaz;))

  • Tepsiye dizilen hamurların kenarlarına yumurta sarısı sürün.

  • Hamurun ortalarıa çukur yerlerine salçalı sos sürüp doğranmış domatesleri, biberleri ve sucukları tek tek dizin.

  • Üzerlerinede kaşar rendesini yerleştirin.

  • Önceden ısıtılmış fırında 190 derecede kaşarlar eriyene ve yanları kızarana kadar pişirin.(ben fırına koyduktan 5 dak kadar sonra kaşar rendesini koydum)

  • Tarif bukadar, ılıkken çayla beraber servis yapabilirsiniz;)

Bu pofuduk pofuduk yumuşak pizzalar herkes tarafından tam not aldı;)


Afiyet olsun....

9 yorum:

Aycan dedi ki...

Karnımda bir acıktı ki anlatamam.Nasıl güzel görünüyor valla.

Ellerinize sağlık.

Sevgiler;

mutfagabuyrun dedi ki...

benimde öyle acıktıkı karnım hepsini yiyebilirim canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık pizzacıklar
süper sevgiler.

Federica Simoni dedi ki...

Una vera bontà, invitantissime!!! Un bacione

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık cnm

kalpkurabiye dedi ki...

puful puful çoks eviyorum ben bu pizzacıkları:)
ellerinize sağlık:)
sevgiler benden:)
mutlu günler dilerim:)

dokuzuncubulut dedi ki...

bayıldım! Hemen denerim ben bunları. pofuduk pofuduk çok şirin olmuşlar.
Ellerinize sağlık olsun.

MamaFaMi dedi ki...

Hello there...

Your sausage pizza looks lovely in that mini size. You're making me wish for pizza now. Haha...

Thank you for dropping by my humble page. Much appreciated. Thank you...

bir dilim bir tutam dedi ki...

NE CICI OLMUS BU MINIK PIZZALAR.
BAYILDIM....:-))

Blog Widget by LinkWithin