1 Temmuz 2012 Pazar

NİŞASTALI KEK


Benim gibi eskisi kadar kimse bloglarına tarif eklemiyor, bir durgunluk hakimdir, gidiyor. Bu nişastalı keki herkes biliyordur artık ama benimde blogumda bulunsun  dedim;) isterseniz kakaoda eklenebilir.


MALZEMELER
  • 3 yumurta
  • 1 sb şeker
  • yarım sb sıvı yağ
  • kabartma tozu
  • 1 limon suyu ve rendesi
  • 1 paket buğday nişastası (200 gr)
YAPILIŞI
  • Öncelikleri yumurtaları köpürene kadar çırpıp, şekeri ekleyip çırpmaya devam edin.
  • Diğer malzemeleride ilave edip güzelce karıştırıp yağlanmış kek kalıbına yada benim gibi kare bir borcama döküp üzerine ufalanmış ceviziçi serpiştirip önceden ısıtılmış fırında 160 derecede pişirin.
  • Fırından çıkartıp iyice soğuduktan sonra dilimleyip isterseniz üzerine pudra şekeri serpiştirip çayla beraber servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun.....

5 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Puf puf olmuş çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık..

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık pandispanya gibi bir kek heralde denemek lazım sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

mmm..
enfess..
puff puff:)
ellerine sağlıkk canım..
öpüyorum.
sevgiler..
:)

Tarifkolik dedi ki...

Rabbim hepimize Ramazan ayını hayırla geçirmeyi nasip etsin.
İsrafdan ve gösterişten uzak sofralarımız olsun inşallah. Hayırlı Cumalar..

www.tarifkolik.com

meltem dedi ki...

Tarifinizi inceledim gayet hoş görünüyor. En kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.. Teşekkür ederim

Blog Widget by LinkWithin