18 Şubat 2009 Çarşamba

EV YAPIMI KAZANDİBİ



MALZEMELER
1 lt süt
1 sb şeker
3 yk nişasta
3 yk pirinç unu
1 vanilya
3 yk pudra şekeri
1 yk tereyağı

YAPILIŞI
Süt, pirinç unu, nişasta ve şekeri muhallebi kıvamına gelene kadar pişiriyoruz. Şimdide küçük bir tepside(ben teflon bir tepsi kullandım) tereyağını eritip pudra şekerini ilave edip birbirine karıştıktan sonra ince bir şekilde kaplayacak şekilde muhallebinden biraz koyup tepsiyi çevire çevire muhallebinin altını karamelleşinceye kadar yakıp, ocaktan alıp kalan muhallebiyide döküp soğuk sulu bir tepsinin içine koyup tepsi soğuduktan sonra her dilimi rulo şeklinde sardıktan sonra servise hazırdır.
Afiyet olsun.....

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Sütlü tatlıları çok severim.
Ellerine sağlık canım:)

Unknown dedi ki...

Kazandibini çoooook seviyorum.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

sihirlirloklava dedi ki...

çok severim ama kendim hi. yapmadım...eline sağlık canım..

Betül KAVAL dedi ki...

mmm çok güzel yanmış şekeri ellerine sağlık canım.

sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok sevdigim bir tatlidir. Harika olmus, ellerine saglik. sevgiler.

Lezzet Gemisi dedi ki...

offfff... ennnn ama ennn sevdiğim tatlıııııı... ellerine sağlık canım. ben tabağı kaçırıyorum. sende daha vardır.. :)))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nefis olmustur eminim sevgili Eldivenlerim :)) Esim kazandibine bayilir :)) Afiyet olsun :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika görnüyor...

Adsız dedi ki...

yemekgezegeni'ne uyeliginiz icin gerekli bilgiler ve banner kodunuz mail adresinize gonderildi, lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

Disalce dedi ki...

çok güzel görünüyor...o yanık yerleri yemeyi çok seviyorum..

ellerine sağlık...

sarımutfak-hande dedi ki...

güzel olmuş ellerine sağlık cnm bizdede sütlü tatlılar sevilir

dilek dedi ki...

eline sağlık, çok güzel görünüyor,benim eşim buna bayılır, ben de yapmayı bilmiyordum,tarif için teşekkürler ,sevgiler

Mutfaknotlari dedi ki...

ellerine sağlık
sevgiler

HUYSUZBALIK dedi ki...

Olsa da yesem valla. Nefis görünüyor ellerine sağlık. Sevgiler...

Sevde dedi ki...

Bende bayılrım ellerine sağlık arkadaşım.
Çok güzel bir paylaşım...

ozlem dedi ki...

sütlü tatlılardan tek sevdiğim tatlıdır ve çok anlaşılır tarif etmişsiniz hep nasıl yapabilirim diye düşünüyordum en kısa zamanda deneyeceim ellerinize emeğinize sağlık

Limonlu Kek dedi ki...

Harika görünüyor Sevgili Ayşe, en sevdiğim sütlü tatlıdır kazandibi, ellerine sağlık. Sevgiler...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor.

Sevgiler...

emine dedi ki...

en sevdiğim tatlılardan kazandibi bende ara sıra evde yapıyorum ama biraz zahmetli üşeniyorum bazen çok güzel olmuş emeğine sağlık iyi hafta sonları dilerim :)

Adsız dedi ki...

slm
kazandibini pek ne severim ne sevmen eline sağlık ...

sevgiler

Blog Widget by LinkWithin