7 Nisan 2009 Salı

FIRINDA PAÇANGA BÖREĞİ



Bu tarifi beni etginliğe davet eden missgibi arkadaşımıza gönderip kendisine teşekkür edip kolaylıklar diliyorum....Eğer yufkanız, kaşar ve pastırmanız varsa çok kolay, pratik ve bir o kadarda lezzetli bir tarif sizlere;) nasıl yapıldığı ise şöyle; yufkayı sekize bölüp her birine iki dilim pastırma ve bir dilim kaşar peyniri koyup sıgara böreği gibi sarıp üzerine yumurta sarısı sürüp birazda galeta unu serpiştirip önceden ısıtılmış fırına koyup kızardıktan sonra servise hazırdır böreğimiz;)
Afiyet olsun....

25 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

nefissssssss ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM..DESTEGİN İÇİN ÇOK SAOL..TARİFİN YAYINDA..YİNE BEKLERİM...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ohh süper gözüküyo ellerine sağlık =)

ipek dedi ki...

paçanga böreğini çok severim, fırında daha hafifolur diye düşünüyorum, en kısa zamanda bende deneyeceğim.

made in funda dedi ki...

paçanga böreğini çok severim ama fırında hiç denememiştim.daha hafif oluyordur .eline sağlık canım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ohh yanına bir bardak çayy:) gel keyfim gel..

ellerine sağlak arkadaşım..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BENDE HİÇ YAPMADIM BU MEŞHUR PAÇANGA BÖREĞİNİ HER SEFERİNDE DENEYECEĞİM DİYORUM UNUTUYORUM BAKALIM NE ZAMAN TADABİLECEGİZ.ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık. Hem pratik hem de lezzeetli.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık ayşeciğim..
çok leziz şüphesiz..
afiyet olsun canım.
sevgiler

Doyumluk.... dedi ki...

Bende çok severim paçangayı.Eline sağlık.sevgiler..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım benimbloğumda sana ait ödülün var alırmısın sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar,ellerinize sağlık..


Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

çok severim çok
ellerine sağlık

TAZE NANE dedi ki...

Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir.
Sönmesin muhabbetin közü.
Merhabadır dostun sözü merhaba.

KİZHATCE dedi ki...

mmmmm çok nefis görünüyor,ellerine sağlık arkadaşım,bir tane aldım izninle....sevgilerr

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar sevgiler

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK...

TAZE NANE dedi ki...

iyi pazarlar ve iyi haftalar.

şirinem dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık fırında olması bence çok daha iyi hafif olmuştur

aşevi dedi ki...

ne kadar hafif olmustur böyle. güzel fikir ;)

Adsız dedi ki...

canımellerine sağlık börek nefis olmuş.afiyet bal şeker olsun canım.sevgiler

Armina dedi ki...

Enfes bir görüntü ellerine sağlık canım.

made in funda dedi ki...

BENİM BLOĞUM ÇÖKTÜ.HERŞEYİ İÇE AKTARDIĞIM YENİ BİR SAYFA OLUTURDUM.ESKİ ADRESİMİ SİLİP YENİ BLOĞUMU SAYFANA EKLERSEN ÇOK SEVİNİRİM.BENİ YALNIZ BIRAKMAYACAĞINA İNANIYORUM.SEVGİLER.
İŞTE YENİ ADRESİM...


http://defneninmutfagi.blogspot.com/

akasyakokusu dedi ki...

günaydın güzelim..ahh olsada yesem şimdi.sabah sabah aç gezince böyle iç çekiliyor işte..
eline sağlık canım..kızartmada fırındada nefis oluyor paçanga..ben 100 gr alıyorum hep pastırmayı 16 tane falan ayarlıyorum..
eline sağlık canım bademleride yedim tşk ettim..birkaç tanede sana bıraktım..sevgiler.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam hayırlı geceler sevgıler

Blog Widget by LinkWithin