17 Kasım 2013 Pazar

CHEESE KEK


Bu tatlıyı ben yaptım diye söylemiyorum, tadı enfesti;) yiyenler tarafından tam not aldı, hazır meyve sosu yerine 2 su bardağı limonatayı 3 tatlı kaşığı nişastayla kaynatıpta kullanabilirsiniz. Artık tercih sizin. Tarifi ise şöyle;


MALZEMELER

Alt tabanı için;
  • iki küçük paket yulaflı burçak bisküvi
  • 60 gr. eritilmiş tereyağı
  • 3 yk süt
Peynirli harcı için;
  • iki paket (200 gr) labne peynir
  • bir küçük paket krema
  • 2 yumurta
  • 1 çay bardağı un
  • 1 su bardağı şeker
  • 3 yk yoğurt
Üst sosu için;
  • 1 paket meyve sosu
YAPILIŞI
  • Bisküvileri ufalayıp yağ ve sütle yoğurup kare borcama her yere eşit gelecek şekilde bastırarak yayın.
  • Öncelikle yumurtalarla şekerti iyice köpürtüp diğer malzemeleride ilave edip mixerle iyice karıştırıp yaydığınız bisküvili tabanın üzerine döküp 180 derecede önceden ısıtılmış fırında üzeri hafif kızarana kadar 45 dak. kadar pişirdikten sonra fırından çıkartıp  soğumaya bırakın.
  • Bir paket hazır meyve sosunu 1 su bardağı suyla pişirin ve soğumasını bekleyin.
  • ikiside iyice soğuduktan sonra sosu cheese  kekin üzerine eşit şekilde yayıp buzdolabına koyup iki saat sonra dilimleyip servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık bende chese kek tarifi arıyordum haftaya gelicek misafirlerim için deniyeceğim.

Canan Demirbağ dedi ki...

Harika gözüküyor,ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çizkek çok severim ben. ellerine sağlık canım.

TUGBA ATES dedi ki...

Ellerinize sağlık.
http://tugbates.blogspot.com/

Blog Widget by LinkWithin