28 Nisan 2011 Perşembe

ISPANAK YEMEĞİ


Hep tatlı, çörek börek olmazki birazda yemek koyalım bakalım;) ıspanak sevmeyen varmı bilmem ama yoğurtla beraber çok lezzetli oluyor;)

MALZEMELER


  • 1 kğ ıspanak

  • 1 kuru soğan

  • 1 yk kaşık

  • 1 küçük kase kıyma

  • 2 yk tereyağı

  • tuz, kırmızıbiber

YAPILIŞI



  • Ispanakları güzelce köklerini koparıp yıkayın ve irice kesin.

  • Tencereyi ocağa koyun, tereyağını eritip küp küp doğranmış soğanı pembeleşinceye kadar kavurduktan sonra kıymayı ilave edip soğanla iyice harmanlayıp salçayı ekleyin.

  • Doğranmış ıspanaklarıda ilave edip şöyle bir karıştırıp pirincide ekleyip ıspanakların üzerini geçecek kadar sıcak suyu ve tuzunu baharatlarınıda koyup kısık ateşte 20 dak kadar pişirin.

Afiyet olsun.....

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Temel Reis olmaya geldim canım elle
rine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Temel Reis olmaya geldim canım elle
rine sağlık öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

sarımsaklı yoğurtla nasılda güzel olur yemesi.harika görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

haklısınız kesinlikle:)
böyle tencere yemekleri de azım bloglara bilmeyen kardeşlerimiz de var:)
ellerinize sağlık olsun:)

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik saglikli bir yemek .Hayirli aksamlar diliyorum öptüm.

Unknown dedi ki...

Ispanağı çok seviyorum.Bol yoğurtlu,yoğurtlu olucaktı şimdi off :))
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

www.sendepisir.com dedi ki...

Her gün yesem bıkmam, çiğ gördüğümde bile canım çekiyor. Ellerine sağlık..

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız:))
Biz de de çok sevilir.

Ellerinize sağlık, sevgiler.

ahter demir dedi ki...

bahar geldi artık ıspanağın zamanı gecer yapmak lazım...

Blog Widget by LinkWithin