30 Aralık 2010 Perşembe

HAVUÇLU SÜTLÜ TATLI



MALZEMELER
  • 1 lt süt
  • 1 sb şeker (ben yarım sb koydum, tadı yerindeydi)
  • 2 havuç
  • 2 yk tereyağı
  • 5 yk nişasta
  • 1 paket kedidili bisküvi
  • süt (kedidillerini ıslatmak için)

YAPILIŞI

  • Havuçları rendeleyip tereyağında yumuşayana kadar kavurun.
  • Sütünü ve şekerinide ilave edip kaynatın.
  • Kaynattıktan sonra nişastayı koyup karıştırarak 5 dak. kadar pişirin.
  • Kedidillerini sütle ıslatıp borcama dizip üzerine muhallebiyi döküp bir kat daha kedidillerini sütle ıslatıp kalan muhallebiyide döküp heryerine yayıp üzerini folyoyla kaplayıp 1 gün dolapta bekletip, ertesi gün hindistanceviziyle süsleyip servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun.....

20 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık olsun..
havuçlu tatlıları çok seviyorum bende elimden gediğince yapıyorum..
mutlu seneler dilerim..
sevgiler..

Unknown dedi ki...

MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA.TARİF ÇOK GÜZEL AMA ÖNCE İNCİR TATLISINI YAPACAĞIM

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmm..che delizia!
Tantissimi auguri di buon anno!un abbraccio!

Pembe Tatlar dedi ki...

Havucu tatlılara çok yakıştırıyorum ellerine sağlık canım...

pelince dedi ki...

Sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol lezzetli yeni bir yıl diliyorum ;)

Sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor.

saniyesultan dedi ki...

görüntü süper...ellerine sağlık...hayırlı seneler.....

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok değişik bir tarif olmuş, daha önce hiç bu şekilde denememiştim. Havuç kullanmak çok iyi fikir, çok beğendim. Ellerinize sağlık.

Sağlıklı ve mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle. Mutlu yıllar.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Değişik bir tatlı olmuş. Severim havucu her türlü.
Ellerine sağlık canım.. Mutlulukla dolu yıllar diliyorum..

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

Disalce dedi ki...

hımmm..değişik bir pasta...ellerine sağlık...nefis bir görüntüsü var...

Sevil Şahin dedi ki...

Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.
Dün rüya yarın hayaldir...
Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin...
Yeni yılınız kutlu olsun ..!!
Mutlu Yıllar...

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım ellerine sağlık nefis olmuş afiyet bal olsun

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor tarifi kaydettim.ellerine sağlık..nice güzel senelere inşAllah..yeni yılın kutlu olsun canım...

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

huuuubakbi dedi ki...

nice mutlu yıllara inşallah

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi seneler,
sevgiler... sağlıkla.

Unknown dedi ki...

Hem havuçlu,hemde sütlü tatlı,çok lezzetli olduğunA eminim.
Ellerine sağlık
İyi haftalar.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım...Ben şekeri kesin 1 bardak oyadım çok tatlıcıyımdır:)

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.

Blog Widget by LinkWithin