6 Kasım 2008 Perşembe

KESTANELİ MUFFİN, KESTANELİ KEK



MALZEMELER
3 yumurta
1,5 sb pudra şekeri
1 çb süt
1 çb sıvı yağ
1 kabartma tozu
1 vanilya
2 yk kakao
1 tk tarçın
1 sb haşlanmış kestane
biraz fındık içi
2,5 sb un
YAPILIŞI
Yumurtayı çırpıp pudra şekerini, sıvı yağı ve sütü ekleyip güzelce çırpıp haşlanmış ve püre haline getirilmiş kestaneleri, kakao, fındık içini, unu, kabartma tozunu ve vanilyayıda ekleyip iyice karıştırıp kağıt kalıplara koyup muffin kalıplarına koyup önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz, hem pratik hemde çok lezzetlii;)
Afiyet olsun....

7 yorum:

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ellerine sağlık kestaneli harika olur sevgiler

Adsız dedi ki...

kestaneliler süperr

izlemeye aldım hemen

ellerine sağlık
sevgilerr

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefiis görünüyor. Kestaneli hiç denemedim ama eminim tadı çok güzeldir.

Yeliz dedi ki...

kestaneli hiç yemedim kimbilir ne güzeldir

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Ellerine sağlık,şu kalıplardan almam lazım,bir türlü denk gelmedi.
Sağ taraftaki sayaçtan ben de yükledim.Harikaymış:)

Lezzet Gemisi dedi ki...

ŞİMDİ KESTANENİN TAM ZAMANI. VE BU ENFES KEKİ YAPMANIN DA... ELLERİNE SAĞLIK CANIM. NEŞELİ HAFTA SONLARI DİLİYORUM. SEVGİLER...

Saliha dedi ki...

ya ben cok severım kestaneyı:)cok lezzetlıdır..ellerıne saglık..
sevgılerımle..

Blog Widget by LinkWithin