6 Ağustos 2008 Çarşamba

MUFFİN KALIPLARINDA PIRTIK BÖREĞİ



MALZEMELER
3 yufka
1 çb süt
yarım çb sıvı yağ
1 yumurta
maydanoz
beyaz peynirve kaşar peynir rendesi

YAPILIŞI
Öncelikle süt, yumurta ve sıvı yağı çırpıyoruz, beyaz peynir rendesinide ekleyip karıştırıp, daha sonra yufkaları rulo yapıp parmak kalınlığında kesiyoruz bunlarıda karışımın içine ekleyip bigüzel karıştırıp yağlanmış muffin kalıplarına yerleştiriyoruz, üstlerinede kaşar rendesi serpiştiriyoruz, önceden ısıtılmış fırında üstleri kızarana kadar pişiriyoruz...çıtır çıtır böreklerimiz servise hazırdır, kahvaltı için enfesler ama:))))
Afiyet olsun....

6 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CNM BENDE BUNU BORCAMDA YAPIYORUM
SEVGİLER

pelince dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş...İlk kez geliyorum yanlış hatırlamıyorsam,güzel hazırlanmış bir blog tebrik ederim..

Betül İnce dedi ki...

Çok şık ve lezzetli görünüyor, kalıplarda denememiştim, bir dahakine deneyeceğim.

Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Elmalı tatlın çok değişik..Ve kolay bir tatlı..:) ellerine sağlık alttaki muffin kabında çıtır çıtır börekler de tam benim ağzıma layık.böreklere bayılırım..
Bir şeyi merak ettim rulo yapılan yufkanın arasına bir şey sürülüyor mu? Sevgimle..
sehnazmutfakta.blogcu.com

★Jasmine dedi ki...

hello~ i'm visiting to your delicious blog ;)

YUMMY~

neseersoy dedi ki...

selam,
çok pratik , çok hoşuma gitti.
ellerine sağlık.
sevgilerimle

Blog Widget by LinkWithin