26 Haziran 2008 Perşembe

KRUVAZE SÜVETER

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynısını ormek ıstıyorum.Yapılısını tarıf etmen mumkun mu?

eldivenlerim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eldivenlerim dedi ki...

İlk önce ön tarafla başladım, 2 parçadan oluşuyor, 88 ilmik atıp 1 ters 1 düz örüyoruz ne kadar uzunluk istiyorsak, daha sonra düz örgü geçerken 2 yada 3 sıra ördükten sonra ipi geçirmek için delikler açıyoruz, birer tane keserek yakaya gelip 10 tane birden kestim, kalan ilmikleride bir şişe falan takıp beklettim;) diğer ön parçayıda ters taraftan kesip yakaya kadar, tabi arada yakayı, kolları unutmuyoruz;) arkaya gelince istersen ayrı parça olarak ör ama ben önü ayarlayıp tepeden örmeye başladım önce bir tarafını şişe takıp sonra tam hatırlamıyom ama 50 60 tane artırıp diğer şiştekileride bu şişe geçirip dümdüz örüyoruz 1 ters 1 düz yere kadar tabi arada koları unutmuyoruz,hepsi bittikten sonra yakadan ilmikler çıkarıp 1 ters 1 düz örüyoruz, daha sonrada yanları dikip ipide geçiriyoruz.
çok oldu yapalı hatırladığım kadarıyla böyleydi, inş. işe yaramıştır;)

Blog Widget by LinkWithin